TALLER DE LECTURA

LA VOLTA AL MÓN EN 80 DIES  d'en Jules Verne
Capítol 1  "L'Aposta"     Capítol 2  "A l'Orient"
Capítol 3 "L'Alliberament de la Bella Aouda"
Capítol 4 "On és Passepartout    Capítol 5 "Rumb a Amèrica"
Capítol 6 "El tren del Indis"       Capítol 7 "En Fogg Capità de vaixell"
Capítol 8 L'Arrest d'en Phileas Fogg.

1. Quina història + divertida i amb un final inesperat.

2. Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

1. Un dia a una ciutat que no havien cotxes, avions ni trens. Un senyor que era molt pobre que es deia jan va inventar un cotxe ell seva passar una nit fent el dibuix com el volia construir. Al dia següent ell seva aixecar molt aviat per ja començar ell tenia moltes ganes seva passar vuit mesos per construir-lo per fi ja va acabar. Després ell va penjar molts cartells per la ciutat. Un dia un senyor que era molt ric va trucar a la porta i va dir que si venien un cotxe en jan vanar cap al garatge i li va en senyar aquell cotxe i aquell senyor seva sorprendre de aquella meravella aquell senyor el va comprar de seguida. En jan va seguir construint camions, avions i en Jan es va fer ric i va decidir donar la volta al mon un dia va conèixer una noia que li va agradar i seva casar amb ella i van tindre fills un nen i una nena al nen li van ficar Joan i a la nena li van ficar clara en Joan quan va ser mes gran va decidir donar la volta al mon igual que el seu pare però ell ho va fer diferent vanar a Anglaterra amb vaixell , a estats units amb cotxe a Cuba amb avio.

3. Taller de lectura
    El viatge al passat!

Hi havia una vegada un nen anomenat Albert , va decidir anar de viatge l’Albert quan li va dir als seus pares els pares van pensar que era una bona idea anar tots de viatge. Van anar a buscar un bitllet per l’avio quan el pare de l’Albert estava a l’avio va dir que aixo era el passat es va quedar amb la boca oberta quan van baixar del avio volien tornar cap a casa van buscar tots els transports per tornar a casa: Els zepelins , avions , cotxes , autocars… Qualsevol transport dels que hi ha al món , no podien tornar a casa! Pero l’Albert com que estudiava molt al cole i volia estudiar de mestre , quan estava dormint a un hotel es va despertar va esta pensant i va dir corrent als seus pares podem tornar a casa caminant camina , es com un mitja de transport i van anar cap a casa caminant i l’Albert quan va tornar al cole tenia un examen i surtie una pregunta que deia aixi: Quin mitja de transpor faries servir si estiguesis al passat i volguessis tornar a casa i l’Albert va pensar que l’estaven vigilant. Quan va acavar l’examen al cap duns dies va dir la nota el profesor i l’Albert va treure un 10!!!

Daniel Benavides 4TP

4. La volta al dia en 24 Hores
    Per començar tindríem que agafar el cotxe i dirigirnos a la ciutat dels 60 minuts , després agafarem l’avió i ens anirem cap als estats 3.600 segons quan vam arrivarvam agafar el metro i vam anar cap al país 7.200 seguidament ens dirigirem cap a two howers després vam anar cap a la setena hora que vam trigar 8h més . Vam arrivar a Itàlia i vam arrivar 2h més tard . vam agafar un vaixell i vam arrivar a Liver4 quan vam arrivar al riu ens vam adonar que el vaixell sortia a les 21 h i erenles 20:00. Vam tindre que anar-hi nedant i vam trigar 1h. Vam acavar de nedar a Barcelona i fins a casa vam trigar 3 hores. Visca vam arrivar puntuals!!!

5. LA VOLTA AL MÓN

Un dia Phileas Fogg va decidir fer la volta al món.
    Va començar des d’Espanya,amb cotxe s’en va anar fins Alemanya,aquí va agafar un tren fins a Rússia,d’aquí fins a la Xina amb avió el mateix que va fer per anar a Austràlia,d’aquí a l’Argentina amb vaixell,d’aquí amb cotxe de lloguer fins a Estats Units,i tornar a casa amb avió fent una parada a Anglaterra.

Maite Trullols Mo 4tp

6. Fogg estava investigan la platja .De sobte, es va trovar un submari.Despres,va surtir i va trencar unes quantes onades amb la planxa de surf .Despresc amb una limusina va anar al aeroport.Va viatgar amb avió i des de dalt era molt petit.Fogg va queda sorpres .D'aqui uns minuts tambe va volar amb un zepelin i la bella auda amb globus aerostatic i el passeportou amb helicopter .Despres vam anar tots amb motos amb harlei perque hi pugi tothom amb cidecars.Al cap d'unes hores,va llogar un patinet per fer una volteta .Al costat hi havia una pista de skate ,ell amb el seu skate va anar a fer piruetes .quan eren les 7 van a nar a Barcelna .Fogg va anar amb l'ave aouda amb metro,passeportou amb trambia.
    Per acabar van fer un viatge amb coet .Van veure la lluna el sol la terra ,pluto,MART jupiter............................+++++,,,,,....

7. LA VOLTA AL MON EN VUITANTA DIES

Un dia la meva família va tenir una idea. Era fer la volta al mon en tres dies. Vam apostar 100.000€. Els amics pensaven que era una bona idea hi ho vam fer. Vam anar a l’aeroport de Barcelona direcció a Paris. Vam pujar a la Torre Eiffel. Eren unes vistes impressionants! Va passar un dia i vam pujar amb un creuer que anava cap a los Angeles. Quan vam arribar al mati vam entrar a Hollywood. Quina passada! I vam marxar a dinar. Vam pujar amb un tren cap a New York i vam dormir una nit amb un hotel de luxe. Al últim dia, vam agafar vam agafar un avió cap a Barcelona. Vam aconseguir 100.000€ i vam tornar cap a casa amb cotxe.

FI

8. EL VIATGE A ESTATS UNITS
    Tot va començar un bon dia que en Phileas Fogg s’en va al garatge de casa seva amb la seva esposa Aouda , desitgen anar de viatge a Estats Units. Primer, agafen el cotxe i s’en van cap a l’aeroport de Londres. Ells com que només hi van un dia , no cal que portin maletes. Ja han pujat ha l’avió… Al cap de poc temps, Fogg i Aouda arriven a l’aeroport de Nova York. Allà van agafar el primer taxi que van trovar i s’en van anar a Washinton, a los Angeles… Desprès quan ja és feia fosc van agafar un vaixell de Nova York a Londres. Quan van arrivar al port de Londres van agafar el seu cotxe i s’en van anar cap a casa.FI.

9. UN VIATGE INOLVIDABLE

En Phileas Foog despres de haver fet l’aposta de 20.000 lliures, va agafar el primer vaixell que sortia d’ Inglaterra fins a Paris.Alla a Paris va fer una parada a la crossanteria.Aleshores va agafar el metro de Paris finsa Suecia.Alli van troba a la bella Auoda era una noia que estaba al costat de l’ aeroport de Suecia abandonada ,i en Phileas Foog la va acollir,i van agafar el avió que anava de Suecia fins a Barcelona.A Barcelona van agafar el tren fins a Tarrega peró... hi havia un petit problema que en Foog no entenia el catala!!!!!.Despres va agafar entren fins a Tarragona i alla va llogar un vaixell fins a un poble d’ Almeria que era Fines.Alla van comprar un cotxe que arribaba fins a RomaAlehores va agafar un avió de Roma fins a Finlandia.I final ment va agafar el metro que anava de Finlandia fins a Inglaterra.En Foog nomes entra a casa va apagar el llum que s’ avia deixat ences. Abans de anar al Refrom Club a guañar l’ aposta va demanar a la Auoda si volia ser la seva esposa i la Auoda va respondre amb ganes i il.lusio si!!!.Quan va anar al Refrom Club va guañar l’ aposta!!!!!!Ies dos van quedar felicos.

FI

10. LA VOLTA AL MON EN 80 DIES
    Un dia ben bonic els meus pares i jo vam anar a fer un viatge, aquest viatge era 6 dies de: avions, naus, trens, zepelins, de tot.
    Jo estava molt exitada. Quan vam arribar a l’aeroport els meus pares em van explicar que sol aniriem a visitar alguns països: Italia, Estats Units, Inglatera, Irlanda, Fransa.Després quan vam arribar a Italia vam veure les estatues romanes, les construcions, paradetes, vam estar allà 8 hores.Després vam anar amb tren fins a Fransa allà vam anar a la torifel, vam anar amb un Hotel i allí vam sopar.Al matí vam marxar a les 10 vam agafar un vaixell fins a Inglaterra allà vam anar a visitar els meus tiets, vam anar amb botiges a comprar figures per record i a les 3 vam marxar.El zepelin ja havia arribat, era tant gran! Ben haviat vam estar a Irlanda, eren les 4 de la tarda, vam dicidir anar a dinar en una pizzeria, jo vaig demanar una margarita mmmm!
    A les 6 del mig dia vam marxara Estats Units, vam arribar a les 11:45 “buf quina son’’ El primer que vam fer es anar a descansar amb un Hotel. Després vam anar a veure: Nova York, Filadelfia, Washington, Boston, etc …
    Quan vam està bastant cansats vam tornar a l’Hotel. A les11 del matí ens vam axecar i vam anar a l’aeroport. Vam anar de Nova York fins a la nostra casa que es a Tárrega, era un vol molt llarg perqué vam arribar a les 22:00 de la nit.