WEBS EDUCATIVES

Aquestes pàgines tenen moltes activitats que t'ajudaran a aprendre un munt de coses.

zona click

1. LA VOLTA AL MÓN

El mes de juny quan el meu germà i jo vam acabar l’escola, els meus pares ens van proposar de fer la volta al món en trenta dies. Aixa que, al vespre vam fer la maleta molt il.lusionats, ja que per a nosaltres era una nova experiencia.
    El dia següent va manar amb el vehicle nostre cap a Barcelona per agafar l’avió que ens duria cap al Regne Unit, on allà ens estaríem dos dies per poder visitar els monuments més importants i la gastronomia típica del país. Al meu germà li va agradar molt la ciutat, ja que ell li agrada molt l’anglès, però a la meva mare i a mi no ens va agradar gaire. Después de Londres vam agafar el tren per visitar les ciutats europees més properes a aquesta, i més tard vam agafar un vaixell per dirigir-nos des de Dinamarca cap a Suecia, Noruega i Finlandia, que en aquells països no hi havia mai sol, sempre feia fred i no ens va agrdar, amb la qual cosa ens hi vam estar pocs dies.
    Después al cap d’uns dies d’estar en aquests últims països vam agafar el tren per anar cap al continent asiàtic, més concretament a Rússia, a la ciutat de st. Petersburg, i vam visitar els edificis més importants i el que ens va sorprendre és que tots els edificis eren molt colorits, i vam comprar unes metrosques. A continuació vam agafar l’avió per visitar Xina, entre els quals vam visitar la Gran muralla Xina, vam tastar la seva gastronomia que ens va agradar molt a tots. Més tard vam viatjar amb vaixell cap al Japó, a loa ciutat de Tokio i el que més ens va cridar l’atenció van ser els edificis molt alts i les noves tecnologies de què disposaven. Al cap d’uns dies vam agafar l’avió un altre cop i vam anar a l’Índia, a Nova Delhi, i a totes les ciutats estaven envoltades de Budes, ja que són molts creients i feien ofrenes amb una esperma que la posaven sobre una fulla i la deixaven al riu. Después van anar al continent d’oceania, a Australia, on vam poder veure molts diversitats d’animals entre els quals hi havia koales, cangurs… i ens va agrdar molt sobretot a mi que m’encanten els animals. A continuació d’oceania Vam agafar un Ferri per anar al continent Africà, on allí vam poder observar molta pobresa i se’ns va encongir el cor. Més tard, vam agafar un avió per dirigir-nos al continet Americà, primer va manar al nord i allí vam agafar un helicòpter per poder contemplar les grans àrees i a la tarda vam anar al parc d’Orlando que a personalmente m va agradar molt. Al cap d’uns dies vam agafar un altre avió per visitar Amèrica Central, en especial Mèxic i els espectacles de mariachis ens van agradar força, tot i que el menjar era bastant picant. Per últim vam agafar un altre avió per dirigir-nos a Brasil, a Amèrica del sud i después una vegada allà vam llogar un coche per desplçar-nos i visitar les ciutats més properes. Al cap d’uns dies vam tornar al nostre país i personalment va ser una experiencia fantàstica el fet de poder visitar juntament amb la meva familia tot el món.